Jak anulować subskrypcję?

1 min. czytaniaostatnia aktualizacja: 09.22.2025

Anulację subskrypcji możesz zgłosić poprzez:

  • mail: kontakt@centrumrespo.pl
  • chat z opiekunem celu 
  • kontaktując się z Nami pod numerem: 22 230 21 37 
  • formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://centrumrespo.pl/kontakt/
  • Subkrypcję możesz też anulować samodzielnie                                                                      Aby anulować swoją subskrypcję, zaloguj się na swoje konto na stronie Centrum Respo. W menu po lewej stronie wybierz opcję Płatność i historia. Zobaczysz informacje o aktywnej formie płatności, dodanej karcie płatniczej i możliwości anulowania subskrypcji.  Celem anulowania subskrypcji kliknij czerwony przycisk z napisem “Anuluj subskrypcje”, a następnie potwierdź swoją dyspozycję. Jeśli zrezygnujesz z subskrypcji, nie pobierzemy płatności za kolejny okres rozliczeniowy. Anulowanie subskrypcji nie jest równoznaczne z usunięciem karty. Jeśli natomiast chcesz usunąć swoją kartę płatniczą, w zakładce Płatność i historia kliknij ikonę "usuń" (kosz).

Następnie poprosimy Cię o potwierdzenie swojej dyspozycji. Pamiętaj, że usunięcie karty nie jest równoznaczne z anulowaniem subskrypcji.

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?