Aby anulować swoją subskrypcję, zaloguj się na swoje konto na stronie Centrum Respo. W menu po lewej stronie wybierz opcję Płatność i historia.
Zobaczysz informacje o aktywnej formie płatności, dodanej karcie płatniczej i możliwości anulowania subskrypcji.
Celem anulowania subskrypcji kliknij czerwony przycisk z napisem “Anuluj subskrypcje”, a następnie potwierdź swoją dyspozycję.
Jeśli zrezygnujesz z subskrypcji, nie pobierzemy płatności za kolejny okres rozliczeniowy. Anulowanie subskrypcji nie jest równoznaczne z usunięciem karty.
Jeśli natomiast chcesz usunąć swoją kartę płatniczą, w zakładce Płatność i historia kliknij ikonę "usuń" (kosz).
Następnie poprosimy Cię o potwierdzenie swojej dyspozycji. Pamiętaj, że usunięcie karty nie jest równoznaczne z anulowaniem subskrypcji.