Anulację subskrypcji możesz zgłosić poprzez:
- mail: kontakt@centrumrespo.pl
- chat z opiekunem celu
- kontaktując się z Nami pod numerem: 22 230 21 37
- formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://centrumrespo.pl/kontakt/
- Subkrypcję możesz też anulować samodzielnie Aby anulować swoją subskrypcję, zaloguj się na swoje konto na stronie Centrum Respo. W menu po lewej stronie wybierz opcję Płatność i historia. Zobaczysz informacje o aktywnej formie płatności, dodanej karcie płatniczej i możliwości anulowania subskrypcji. Celem anulowania subskrypcji kliknij czerwony przycisk z napisem “Anuluj subskrypcje”, a następnie potwierdź swoją dyspozycję. Jeśli zrezygnujesz z subskrypcji, nie pobierzemy płatności za kolejny okres rozliczeniowy. Anulowanie subskrypcji nie jest równoznaczne z usunięciem karty. Jeśli natomiast chcesz usunąć swoją kartę płatniczą, w zakładce Płatność i historia kliknij ikonę "usuń" (kosz).
Następnie poprosimy Cię o potwierdzenie swojej dyspozycji. Pamiętaj, że usunięcie karty nie jest równoznaczne z anulowaniem subskrypcji.