Na czym polega okres 7 dni gwarancji planu?

1 min. czytaniaostatnia aktualizacja: 11.21.2024

Po otrzymaniu planu masz 7 dni na bezpłatną wymianę posiłków z jadłospisu na takie, których nie ma w Twojej diecie. Możesz skorzystać z tej opcji, aby plan lepiej odpowiadał Twoim potrzebom, np. gdy masz ochotę na więcej dań z konkretnym produktem lub potrzebujesz jeszcze szybszych w przygotowaniu posiłków.

Aby dokonać wymiany posiłków, wejdź w zakładkę "Plan", która jest dostępna na dole ekranu w nawigacji. Tam też w okresie gwarancji będzie widoczny button "Wymień przepisy" z informacją o trwającym okresie gwarancji.

Aby wymienić wybrane przepisy w aplikacji, tapnij kolejno: Plan > Wymień przepisy.

Zobaczysz listę z propozycjami przygotowanymi dla Ciebie przez dietetyka. Możesz wybrać gotowy przepis, przeliczony już pod Twoją kaloryczność (wymiana błyskawiczna) lub danie, które będzie wymagało dopasowania. Dietetyk dostosuje taki posiłek do Twojej diety. Nowy przepis pojawi się w Twoim planie w miejsce wymienianego.

Po upływie 7 dni gwarancji planu masz możliwość zmiany kolejności posiłków w planie. Edytuj dietę i wybieraj przepisy na dany posiłek spośród tych dostępnych w Twoim planie. Nie możesz natomiast bezpłatnie wymieniać przepisów na nowe.

Aby dowiedzieć się, jak edytować dietę i zamieniać przepisy na inne opcje z planu, przeczytaj „Jak edytować dietę i samodzielnie ułożyć jadłospis?”.

 

Czy ten artykuł był pomocny?